[01] Jakie świece zapłonowe i przewody do 2.0 AQY

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krusnik02
    Drive
    • 2011
    • 52
    • Octavia I combi (1U5)
    • AQY 2.0 MPI 115 KM

    #26
    Witam Panowie.
    Mam ten sam problem i nie wiem co mam robić.
    Gaz założyłem w lutym zeszłego roku i zaraz po tym założyłem świece irydowe NGK jednoelektrodowe, przewodu Bremi oryginały. Nic to nie dało. Na jesieni kupiłem nową cewkę Boscha i dalej jest to samo.
    Czy ktoś od czasu ostatniego postu wpadł na jakiś ciekawy pomysł jak walczyć z tą przypadłością ??

    Komentarz

    • mariush19
      Rider
      • 2009
      • 634
      • Octavia III (5E3)
      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

      #27
      krusnik02, opisz dokładnie objawy, tzn dokładnie warunki i sytuacje w których przerywa

      Komentarz

      • utek
        Elegance
        • 2007
        • 867
        • Superb II combi (3T5)
        • APK 2.0 MPI 115 KM

        #28
        Przyłączam się do pytania o świece zapłonowe. W przypadku LPG jeździcie na 3-elektrodowych (zdaje się, że takie powinny być fabrycznie), czy na jakiś 1-elektrodowych? Nie pytam tu o jakieś specjalne świece do gazu, ale w ogóle o stosowany typ świec.

        Komentarz

        • mariush19
          Rider
          • 2009
          • 634
          • Octavia III (5E3)
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          #29
          u mnie szarpie na 1-elektrodowcych z przerwą 1.0 i 0,7mm
          na 3 elektrodowych z przerwą 1.0mm też szarpie.
          Muszę jeszcze spróbować 3-elektrodowych NGK v-line 27 z przerwą 0,8mm

          Komentarz

          • KonradWroclaw
            Drive
            • 2012
            • 60
            • Octavia I (1U2)
            • AQY 2.0 MPI 115 KM

            #30
            Witam. Mam ten sam problem, czyli na wolnych obrotach wypada drugi cylinder. Objawia się to przy obciążonym silniku (włączona klima) na LPG. Bez obciążenia też i na BP też się zdarza, ale o wiele łagodniej i rzadziej.
            Świece nowe NGK 3-elektrodowe. Przewody Beru z wieloletnim stażem. Ostatnio na próbę założyłem nowe przewody NGK, ale nic się nie zmieniło, więc to nie w tym problem. Przewody ułożone bardzo ładnie, nie stykają się.
            Do sprawdzenia zostaje mi jeszcze cewka i próba ze świecami z mniejszą przerwą.

            Komentarz

            • kingjoe
              Classic
              • 2013
              • 1

              #31
              Trójelektrodowe świece NGK BKUR6ET-10 i kable SENTECH 8138 w AQY 2.0 sprawdzają się znakomicie.
              Kable mają lepsze fajki niż oryginalne kable (są całkowicie metalowe z uszczelnieniem w kanale świecy - nie ma szans na zbieranie się brudu przy świecy) - można je bezpiecznie wyjmować ręką lub wygiętą szprychą rowerową - bez ryzyka urwania kabla. Oprócz tego naprawdę dobre wykonanie kabli, gruba, solidna izolacja i porządnie wykonane kapturki ochronne na gniazda.

              Komentarz

              • mariush19
                Rider
                • 2009
                • 634
                • Octavia III (5E3)
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #32
                U mnie na NGK V-line 27 nie szarpie, no może pojedyncze szarpnięcia ale to przez to że mam te świece w 1 i 3 cyl bo tu szarpało seryjnie i z uwagi na cenę tych świec 25zl sztuka , założyłem testowo tylko dwie. Przewody jeszcze fabryczne. Mam nowe Beru ale wcześniej ze świecami 1 - elektrodowymi przerywał i założyłem z powrotem fabryczne.

                Komentarz

                • simpson1976
                  Classic
                  • 2014
                  • 4

                  #33
                  panowie czytam wasze posty i dochodzę że te za miedzy chyba lepsze sam używam i polecam czeskie "tesla" wiem ze nie tylko kable robią ale i inne podzespoły elektryczne do samochodów

                  Komentarz

                  • utek
                    Elegance
                    • 2007
                    • 867
                    • Superb II combi (3T5)
                    • APK 2.0 MPI 115 KM

                    #34
                    Panowie i Panie, czy ktoś ma przetestowanego pewnego producenta przewodów zapłonowych?

                    Czy BREMI oferowane na rynku jest jakości takiej jak na pierwszy montaż, czy taka sama loteria jak w przypadku innych producentów?

                    Komentarz

                    • dj1910
                      Ambiente
                      • 2014
                      • 166

                      #35
                      Ja mam zestaw NGK - zarówno kable jak i świece i jest git. Auto z LPG.

                      Komentarz

                      • utek
                        Elegance
                        • 2007
                        • 867
                        • Superb II combi (3T5)
                        • APK 2.0 MPI 115 KM

                        #36
                        Ile przejechałeś na tym zestawie?

                        Ja również 30kkm zmieniłem na NGK, ale zastanawiam się czy może nie zmienić na coś lepszego, bo na jednym kablu przebicia są ewidentne, a wszystkie delikatnie świeciły od samego początku. Nie kopie żaden.

                        Komentarz

                        • Conrado1991
                          Drive
                          • 2015
                          • 46
                          • Octavia I (1U2)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                          #37
                          Z własnego doświadczenia z gazem w poprzednim samochodzie Passat B4 silnik 2.0 2e. Przejechałem nim ponad 100 tysięcy na LPG. Najlepsze świece NGK. Świece Beru 4 elektrody kopa samochód miał jak nigdy ale na LPG potrafił strzelić ale to zapewne wina instalacji gazowej zwykła nie sekwencja. Na sekwencji nie wiem jakby się one zachowywały. Na benzynie Beru lepiej niż NGK. Natomiast pozostałe elementy układu zapłonowego przewody, kopułka, cewka itd wszystko było z Beru i jak wymieniłem to chodziło i chodziło. Przewody Beru u mnie były ok 50-60 tysięcy, świece NGK co 25 albo 30 tysięcy zmieniałem profilaktycznie, zawsze samochód był żwawszy.
                          O1 MS-Design TDI AHF+216+G60+chip 140KM 330Nm
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...543723#1543723

                          Komentarz

                          • utek
                            Elegance
                            • 2007
                            • 867
                            • Superb II combi (3T5)
                            • APK 2.0 MPI 115 KM

                            #38
                            Bremi ktoś ostatnio wymieniał?

                            Komentarz

                            • dj1910
                              Ambiente
                              • 2014
                              • 166

                              #39
                              Zamieszczone przez utek
                              Ile przejechałeś na tym zestawie?

                              Ja również 30kkm zmieniłem na NGK, ale zastanawiam się czy może nie zmienić na coś lepszego, bo na jednym kablu przebicia są ewidentne, a wszystkie delikatnie świeciły od samego początku. Nie kopie żaden.
                              Kable są od 30 kkm do teraz . Świece wymienione niedawno po niecałych 30kkm bo potrafił wypaść zapłon. Założone te same, jest ok.

                              Pewnie jakbym te stare oczyścił z tego czegoś co się na nich osadziło to pewnie mogłyby śmigać dalej Nie wywalam ich, będę 3mał jako awaryjne.

                              Komentarz

                              Pracuję...